Tuesday, September 15, 2009

廣告小明星


星期六﹐小欣的老師傳短信給我。她的目的是要徵求我的同意用小欣的照片來做廣告布條。想了想也沒什麼壞處﹐我就同意了。但我要求看一下照片﹐很快地就收到兩張照片(via MMS)。我給小欣看她的照片後﹐她說『Yee Shin beat the eggs.... Yee Shin pressed the heart shape..... 』。

她婆婆看了照片後告訴我﹐星期五老師讓她帶回一包心型餅乾。但她一上車就把餅乾丟掉﹐然後說『Popo... no food... buy seaweed... 』。夠調皮吧﹗

5 comments:

  1. if i were her i would not eat what i made too! ^__^

    ReplyDelete
  2. well... even if she doesn't want to eat... she shouldn't throw it on the floor, right? I really don’t know how to discipline her and teach her good manner.

    ReplyDelete
  3. Tell her popo because only immediate punishment is effective.

    ReplyDelete